sobota 5. července 2014

Uz me vyhazuji od wifi, nadpis zase priste

Uff, zbouráno. Teda, ještě nás čekají maštale, protože kdybychom do trailerů nahnali koně teď, tak je na příštím place můžeme servírovat pečený. Dnes jsme to stihli ani ne za tři hodiny, což je vzhledem k tomu vedru venku slušný čas. Chtěl jsem nafotit i nějakou práci, jenomže když se pracuje, tak na nějaké běhání a cvakání foťákem vážně není čas.

Jo aha, vidíte, to jsem nenapsal, že jsem si koupil foťák. Starší, používaný, a nefotí mu blesk, což je super, protože blesk používám jen s krajní nelibostí a byl díky tomu za babku. Takže budou i fotky. Ne moc, protože to bych nejspíš musel nahrávat do vánoc (a taky, pokud chcete sedovat pět set fotek, jak někdo sedí na dovolený na pláži, obraťte se na své příbuzenstvo, určitě najdete někoho, kdo vám milerád vyhoví), ale na některých z nich možná budou i roztomilá zviřátka. (Tak, čekám zvýšení návštěvnosti alespoň o 230 %).





Jinak jsem dnes opět povýšil a stal se ze mě operátor hydraulického vytahovače kolíků. Milá mašinka, co bychom museli vytloukat palicemi vytáhne za pár chvilek na zvednutí páčky. Pravda, poněkud nepříjemné je, že je přístroj dimenzován pro středně vzrostlého muže, a tak u toho musím být pořád sehlý, ale zase díky tomu nemůžu nosit nosné sloupy. Musím přiznat, že mě velice těší, že nemůžu nosit nosné sloupy. Hmm, ještě to nějak vymyslet u stavění.

Každopádně, příští týden poněkud zrychlujeme, doteď jsme měli týden na štaci, teď pojedeme dva, tři dny. O prázdninách kšefty u cirkusu váznou. Uvidíme, kolik budu mít volného času a sil.




Šapitó zbouráno a připraveno k odvozu



Žádné komentáře:

Okomentovat