úterý 15. července 2014

Tamarind (Mimoň)

Konečně! Konečně dobré čínské nudle! A za slušnou cenu! Udělalo mi to takovou radost, že jsem si koupil ještě plechovku tamarindový limonády až z vietnamu. Byla sice drahá, ale neměla dokonce ani anglický popisky a musel jsem se ptát, co to vlastně je. Dobrodružství i při obědě. Chutnalo to dost zvláštně.

Dále také je tohle konečně zase jednou dvoudenní štace, takže jsem měl dokonce i trochu času projít se po Mimoni. Hehehe. Vážně dobré jméno. Pěkný město, snad mi vyjdou nějaké fotky (teprve je kopíruju). A taky pěkný kostel. Ano, právě jsem se vrátil z jeho věže. Asi jsem ten Assassin's Creed hrál nějak moc.

Tentokrát byl farář slovák. Tady v Čechách asi žádní nerostou. Jeho telefonní číslo končilo 666. Tenhle se mnou nahoru vylezl, a popsal mi každej kopec a budovu v dohledu. A taky všechna zvířata co na faře mají, včetně lučního koníka, kterého zachránil ze střechy kostela. Ale ne že bych si stěžoval, dokonce mi ještě slíbil, že mě pustí i na věž ve Stráži, kam jedeme zítra.

Dnes jsme opět pro velký zájem nehráli. Ale včera to stálo za to, šéf (dělá klauna) byl v takový ráži, že jsme se všichni museli ze všech sil držet, abychom se neváleli smíchy po zemi. Po měsíci stereotypu mě představení zase jednou opravdu bavilo.

Mimoňská věž - achievemenet unlocked

Grafiti často nese silná poselství


Krotitel lvů a zkrocená šelma

Soumrak nad podjizerohořím

Farář a jeho kozelce, jejichž kompletní diagnózu nyní znám (té vlevo upadlo vemeno)


Žádné komentáře:

Okomentovat