středa 18. června 2014

Guarana

Zatímco bourání, stěhování a stavění cirkusu je docela dřina, zbytek týdne - krom dvouhodinového vystoupení každý den - v podstatě není co na práci. Dát zvířatům vodu a jídlo, odebrat výsledný produkt, sem tam něco ztratit a zase najít, a vypadat aspoň trochu užitečně. Já teda k tomu ještě doučuju šéfovu dceru anglicky.

Docela mě štve, že i když jsem půl dne ztrávil posedáváním ve stínu, nemohl jsem to nějak smysluplně zužitkovat a Žatec pořád na průzkum čeká. Zítra si musím odchytnout šéfa a dostat povolenku.

Další věc, co mě štve, je kofola. Přišli s novou příchutí guarany a tím vzal za své můj záměr zkusit naprosto minimální obnos, kterej denně potřebuju na jídlo a pití. Guaranu si totiž ujít nechat nemůžu. Nemám sice ponětí, co to vlatsně je, ale kdysi se dělala guaranová deli - byla oranžová ve stříbrném obalu a děsně dobrá. Vlastně už si od tý doby, co ji přestali vyrábět, nekupuju deli - vždycky mě akorát naštve, že už nemůžu sehnat tu guranaovou. A taky je guarana good, woody sort of word. No nic, experimenty s životím minimem asi budu muset vzít z gruntu a jednou vážně zkusit vypadnout na ulici.

Ale aby to nevypadalo, že jsem nějaký morsous - já jsem totiž ve skutečnosti kalený stoik - dál už si stěžovat nebudu. Nejsem už největší zelenáč kolem, nabrali jsme dalšího dělníka, tentokrát je to dokonce i víceméně čech, a nebude mu víc než pětadvacet. Je místním folklórem vsázet, jak dlouho tady kdo vydrží. Na kurz na mě se ani neptejte - ale já jsem die-hard. Bylo by blbý skončit s blogováním po prvním příspěvku.

Dneska jsem si tak počítal, kolik asi tenhle podnik vydělává. Na dnešním představení bylo asi sto lidí, z toho polovina dětí. Dospělej je za 200, dítě za 150, plus mínus nějaký slevy ze škol a naopak něoc navíc za luxusnější židličky vepředu. Když si představím, že se z toho musí zaplatit žrádlo pro celej zvěřinec, všechny zaměstnance, vodu, elektriku a docela dost benzínu... Hmm. Ale možná to naženou ty blikající blbinky skřípající naprosto falešně Popcorn prodávaný před začátkem.

Mimochodem, ta guaranová kofola je... Vlastně vůbec nevím. Není vůbec špatná, ale nejsem si tak docela jistý, jestli je teda vůbec dobrá. No do háje, to snad abych si koupil ještě jednu, abych se mohl rozhodnout.

Dále, amigos, nikdy si nenechejte nikým nakecat, že potřebujete víc než tři trička. A rezervní je už započítáno! Taky si na druhou stranu nikdy nenechejte nakecat, že nepotřebujete kytaru. Protože, sakra, i takovej zasranej cynik jako já občas potřebuje pomazlit a pohladit.

A ještě musím napsat, že jsem na svý kolegy přeci jen byl příliš zlej, ve skutečnosti se myjou. Protože vodu vedeme černými hadicemi, kolem poledne je v nich voda skoro vařící, takže pak už jen stačí vyřešit, jak to sakra udělat, když máme kemp přímo mezi paneláky - jeden je navíc dům s pečovatelskou službou, a v každým druhým okně sedí děda s dalekohledem.

Žádné komentáře:

Okomentovat